''Paper girl in paper town''-Film papierowe miasta!

10:39

Cześć! Wybrałam się dzisiaj do kina na "Papierowe miasta". Głównymi bohaterami są: Margo (Cara Delevingne) i Quentin(Nat Wolff). Cały film skupia się na miłości Q do Margo, ale nie tylko. Opowiada także o przyjaźni. Główna bohaterka jest bardzo tajemnicza, ale jest odważna i lubi ryzyko. Q jest chłopakiem skrytym i nieśmiałym, nie chodzi na imprezy, ma plany na przyszłość i ma wszystko poukładane. Pewnej nocy Margo przychodzi do Quentina i prosi go, żeby został jej kierowcą bo musi coś załatwić. Q od zawsze kochał się w M, więc było pewne, że się zgodzi. Tym samym bohaterka otwiera nowe okno na świat głównemu bohaterowi, pokazuje, że można się dobrze bawić i korzystać z młodości oprócz siedzenia w książkach. Podczas tej przygody, chłopak jeszcze bardziej zakochuje się w dziewczynie.

 Kiedy główna bohaterka znika, nastolatek postanawia ją odnaleźć. Po pewnym czasie chłopak odkrywa gdzie jest Margo i jak najszybciej rusza w podróż, aby wyznać jej miłość. Po przejechaniu dwóch tysięcy kilometrów, jest na miejscu. Zakończenie jest zaskakujące. Myślałam, że film zakończy się jak większość produkcji tego typu. I tutaj reżyser nas zaskakuje. Opisałam tylko najważniejsze sceny filmu, a jest dużo więcej bardzo fajnych momentów. Wszystkiego nie zdradzam i także nie napiszę jak film się zakończył, może niektórzy z was chcą go zobaczyć. Mi się bardzo ta produkcja podobała, mogłam zobaczyć coś nowego. W moim odczuciu film pokazuje co młody człowiek jest w stanie zrobić dla osoby którą kocha. Miłość chłopaka była tak duża, że pojechał do papierowego miasta specjalnie do Margo.Quentin nie zauważa wspaniałych rzeczy które go otaczają, bo jest wpatrzony tylko w nastolatkę. Moim zdaniem dzięki tej produkcji możemy zauważyć, że czasami nasza wielka niespełniona miłość nie jest warta naszej uwagi. Oczywiście, główna bohaterka to wspaniała dziewczyna, ale nie dla takiego chłopaka jak Q.  Jak najbardziej polecam ten film, mam nadzieję, że podzielicie się swoimi wrażeniami.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Szkoda, że nie napisałaś więcej swoich odczuć wzglęem filmu a tylko jego opis :)

    http://savemydayaleksandraklisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z chłopakiem wybieramy się na ten film w przyszłym tygodniu, utwierdziłaś mnie w przekonaniu że warto :) Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że po seansie podzielisz się swoimi odczuciami :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka Martina<3
    Ja bardzo ubolewam, że u mnie w zgorzeleckim multikinie nie puszczają, no ale cóż-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Szkoda, że nie puszczają ale jak nie w kinie to w domku zobaczysz :*

      Usuń

Popularne