YOU ARE FLAWLESS, TELL EVERYBODY!

12:32

Cześć wszystkim! Wiem, że długo mnie nie było, ale nie miałam kompletnie czasu na napisanie tego posta. Dzisiaj temat wszystkim nam znany, czyli nasze wady i niedoskonałości. Do niedawna nie widziałam w sobie żadnej zalety, tylko wady, wady, wady.

To za grube nogi, za duży brzuch. Zmieniło się to w Hiszpanii, usłyszałam dużo komplementów i powiedziałam sobie: Martyna, chyba z Tobą nie jest źle. Od tamtej pory zaczęłam dostrzegać rzeczy, których wcześniej nie widziałam. Zaakceptowałam siebie. I moim zdaniem powinien postąpić tak każdy. Przede wszystkim nie porównujcie się do innych, to całkowicie niszczy samoocenę. Przecież każdy jest inny i to jest w nas nieskazitelne i wspaniałe. Wyobrażacie sobie jakby wyglądał świat, gdyby wszyscy byli tacy sami?














Koleżanka może mieć pełniejsze usta a Ty ładniejsze oczy. Każdy ma w sobie coś wyjątkowego i to właśnie czyni go jedynym w swoim rodzaju. Użalanie się nad sobą nie da nam nic, poza złym humorem.

 Pierwszym krokiem do lepszego wyglądu jest właśnie samoakceptacja. Jeżeli popatrzysz w lustro i powiesz sobie: Świetnie dzisiaj wyglądam, to na pewno poprawi się Twoje samopoczucie. No to do dzieła!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Madry post! Nie porównujmy się do innych, bo wyrządzimy sobie tym wielką krzywdę! Zaakceptujmy siebie!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Połową sukcesu jest samoakceptacja :) Śliczne zdjęcia x
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie cieszy, że w małym procencie przyczyniłam się do twojej samoakceptacji :)
    Modelka i tyle :*

    OdpowiedzUsuń

Popularne